Helg

Japp då var de helg. Bosse är "hemma". Lördagen gick åt till att B och E åkte till Ullared och köpte ett fäste till antenn som vi skulle få upp så att E kunde se på barnkanalen.
Men efter mer än halva dagen så fick vi ändå inte in några kanaler. SUCK!
Så B fick ta ner den igen och flytta den, då funkar vissa kanaler men signalkvalitén är väldigt dålig så de hackar och brusar. SUCK igen!

Jag plockade upp, diskade porslin, tog hand om barnen, lagade mat osv. Allt på en gång, lite små jobbigt men skönt att få de gjort. Jag vill inte leva i flyttkartonger mer.
Igår behövde jag bara ta värktabletter 2 gånger på hela dagen. Känndes bra. äntligen börjar min kropp återhämta sig efter graviditeten och förlossningen.
Ska bli skönt at känna sig som en människa igen

Söndag idag. B och E är på Liseberg. Dem blev bjudna av Lättklinker. Hela familjen var medbjudna, men jag känner inte riktigt för att gå där en hel dag. Inte med den värken jag har haft, skulle den komma tillbaka vill jag vara på hemma plan =) Och ammning osv vill jag få ordning på helt innan jag beger mig iväg på sådanna äventyr =)
Så jag och de 2 små är hemma och packar upp. Just nu sover dem båda och jag har precis druckit kaffe och ätit skorpa =)
Nu är de uppackat på mellan våningen ( boendeplan) Så jag ska ner i källaren och markera kartonger som jag vill att B bär upp sen när dem kommer hem. SÅ jag har lite till att packa upp.

Längtar också tills dem kommer hem så jag får min dammsugare =) Jag trivs inte i denna skit, försöker sopa men de yr ju bara runt.
Annars trivs jag kanon i huset. De finns ytor för barnen att leka på, och E kan vara ute och cykla osv. Han är duktig och går inte ut på vägen. Men jag har ju självklart koll på honom ändå. Men han vill ju helst att man ska vara med ute. Men de går ju inte hela tiden för då hade jag inte fått någonting gjort. Ska bli skönt när man är iordning så man kan vara ute med barnen och leka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0