Väckning

De var inte lätt att väcka Leya igår. Innan jag dammsög alla golven gav jag henne nappen så att hon skulle vara lugn medans jag städade golven. Men sen hade jag räknat med att hon skulle vakna, få torr blöja och äta innan de var nattning.
Men skruttan hade andra planer än mig :-)

Jag fick nämnligen väcka henne, för 22.10 tyckte jag att de var dags att hon fick torr blöja och pyjamas på sig. Och äta för att klara natten bättre.

Men hon ville inte vakna, drog tunga suckar när jag försökte. Lillan var trött om man säger så.
Fick iaf bytt på henne och gett henne mat och sen somnade hon gott igen.
Vaknade vad 3 som vanligt, orolig och knorrig. Men napp och vända till mage så somnade hon om på nytt igen. Pch vaknade 06.35

Nu ska vi åka till dagis =)

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

sv: hmm de är svårt för ja har ju sväng hjul nu på linus vagn så man är ju van vid de ;) men de är verkligen skit trögt på vintern OM de är mkt snö men då tyckte ja de va trögt me vincents crescent me som hade fasta stora så ja vette sjutton om de går jämt ut ändå..!?

2012-06-20 @ 17:37:02
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0