Träning

Jag vill verkligen komma igång med att träna. Men jag kan ju inte komma hemifrån för att träna eftersom jag alltid är ensam med barnen hela veckorna. Och gå promenader med alla 3 barnen funkar ju, men jag får ju inte upp flåset som jag behöver eftersom de inte går så fort när E går själv.
 
Så idag har jag beställt mig en Mini Ab Circle, då kan jag träna hemma på kvällen när barnen har lagt sig, eller på dagen när barnen sover middag. Jag måste ha en sporre för att jag ska träna. Jag är usel på att "bara" promenera osv.

Jag vantrivs i min kropp som den är nu. Jag får halvt panik så fort jag ska klä på mig, för ingenting sitter bra. de spelar ingen roll hur stor storlek jag köper. Gahhhh. Att nde ska vara så svårt och jobbigt.
Innan jag blev gravid med E gick jag ju ner 12kg. Jag tränade och var ute och sprang 3 dagar i veckan. Jag kämpade och jag lyckades. Men vad jobbigt de är nu sen man fick barn. Jag ligger på 24kg + sen jag fick E. Jag behöver gå ner 29kg. Fatta, 29 jäkla kg. De känns ju som en evighet tills dess. Men jag ska ta varje 5kg som mål. Så att de känns rimligt.
Jag ska också lägga om kosten igen. Jag vill ju köra LCHF igen, men jag vet inte om jag orkar fixa olika sorters mat. Så jag får börja tänka nyttigare och skippa socker till att börja med så får vi se hur de slutar.

Jag hoppas att jag kommer klara detta nu, för jag mår skit psykiskt av min extrema övervikt. Nu jäklar ska jag ner. De jag har beställt kommer till v 27 så då ska jag börja. Då kommer de finnas mer stunder för mig att träna på med, eftersom B kommer ha semester sen. Och då kan jag smita undan även om barnen är vakna =)
 
Håll tummarna för mig. Och peppa mig. Jag behöver de. Jag vill komma iform nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0