Söndag 3 Juni

Dagen började med att jag fick sova. Känndes riktigt skönt. Gick inte upp förrän 08.30 =) Men då hade jag vart uppe med Lea 3 gånger under natten.

Efter frukosten började vi greja. Jag var nere i källaren och städade, så nu är de bara förrådet kvar som får grejas i den 6 Juni när Bosse är hemma. Svårt att göra själv med 3 barn hemma.

Bosse satte upp rullgardiner i barnens rum och fixade lite och klippte gräset. Och eftersom vi grejade hela dagen här hemma så fick de bli pizza till middag. Kännde att de skulle ta för mycket tid från grejandet om vi skulle laga mat.

Elias var ute nästan hela dagen och lekte med grannarna bredvid.

Bosse åkte och jobade efter att pojkarna lagt sig. Och jag och Leya satt och mös i soffan tills hon somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0