Planering

Idag är de förberedelser som kommer täcka min dag. Har redan stekt allt köttet till lunchen imorgon. Nu ska de bara kallna och sen skäras i morgon.
Städat spis är klart, ska skura ugnen med, men den får svalna lite mer först.

Idag ska jag även städa mellanvåningen, koka pastan som ska vara kall imorgon, göra salladen, och fixa fyllningen till tårtan.

Men de mesta vill jag göra så sent som möjligt. Så jag har tid med barnen på dagen med. Måste ner till affären och handla de sista med.

Liam åker till farmor och Gert på eftermiddagen och sover där i natt.
Många kommer ner redan i kväll för att slippa stressa på morgonen imorgon.
Så Pelle, Johan, Lisa, Mikael, Benny och Paula kommer idag.

Nu ska jag fortsätta dagen här. Får se om jag hinner uppdatera i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0