Öxabäcks Allköp

Fick ett sms om att jag hade paket från DHL att hämta på Öxabäcks Allköp. Jag kör ju förbi där när jag kommer från Skene så jag stannade till när jag hade storhandlat.
Men fy sjutton en så "äcklig" butik. En äcklig lukt slog mig i ansiktet när jag kom in. Gick igenom affären och den  var verkligen sunkig.
En enda personal jobbade där när jag kom.

Först satt han i kassa när jag kom, sen var de en som ville ha hjälp i köttdisken, han tvättade inte händerna, tog på sig en handske på den handen han höll kniven i och tog i köttet med den andra. Sen tog han bara av sig handsken och gick ut på lagret för att hämta mitt paket. Och sen gick han till kassan igen.

Behöver jag säga att jag blev äcklad? De blev jag iaf. Yacki, kommer aldrig att handla något där inne iaf. Skulle de bli inspektion där skulle dem få stänga direkt.

Ryser bara jag tänker på de. Bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0