Måndag 4 Juni

Elias skulle till dagis kl 8 och vi kom väl runt 8.10 Men så blir de ibland med små barn. Inte alltid man kan komma i tid.
Vi andra åkte hem igen och bara va. Kände mig riktigt trött i kroppen så jag vilade de som gick innan de var dags för lunch för mig och Liam.

Efter att vi hade hämtat Elias igen åkte vi och slängde sopåtervinningen och sen till affären och handla. Väl hemma sen igen så gick Liam och la sig och somnade direkt. Leya sov gott i bilen så jag och Elias stannade ute och började rensa massa ogräs i den stora rabatten vid garageuppfarten. Vi var nog ute 1½ timme och grejade innan grannen mitt emot ropade att de var kaffe =)
Sen blev vi kvar en stund. Barnen lekte och vi satt och tjötade...

Var hemma vid 17 igen och då var de dags att börja med middagen, pannkakor till barnen och köttgryta och ris till mig.
Efter maten och lite bolibompa var de dags att göra killarna iordning för kvällen. Tandborstning och pyjamas på. Och sen gick dem upp till sina sängar. Utan protester från Elias. Liam blev överlycklig som vanligt över att få gå och lägga sig =) Aldrig några problem hemma.

Leya hade svårt att komma till ro. SSå jag satt med henne mer eller mindre hela kvällen innan de var dags att lägga oss. Och då somnade hon gott,

Men i natt vaknade hon var 3dje timme istället för 4-5 timmar. Men men, de gick de med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0