Fredag 1 Juni

Dagen började med frukost som vanligt. Fixa iordning barnen för att åka till Borås. Bosse skulle bara vara på verkstaden på morgonen och var klar redan vid 10 tiden.
Målet med dagen var att få tag på en gungställning som jag hade hittat en annons i tidningen för 599kr
Vi hittade den och sen blev de lunch på MAX hamburgare =)

Elias åkte med Bosse i lastbilen och jag och dem små åkte till Willys i skene och handlade. Och sen när vi väl var hemma var de bara till att packa upp de vi handlat och greja lite.
Elias ville att han och pappa skulle sätta upp gungställningen så dem gick ut och gjorde de. Kan ju säga att dem inte hade vädret på sig sida. De blåste och duggregnade och var riktigt höst väder. Liam tyckte de var fuskigt att storebror fick vara med pappa ute så även han och jag gick ut en liten stund. Jag och Liam gick sen in för att fixa med maten. Kyckling kebab med ris.
När gunställningen var färdig tog vi på killarna regnkläder och Bosse gungade med dem en stund innan maten var klar.
De uppskattades av Liam som höll på att somna i gungan =) men Elias ( sura pellen ) grinade och surade bara.

Efter maten var de dags att göra barnen iordning för sängen. Och jag och älsklingen skulle se på Let´s dance. Leya var med för att äta och så skulle jag somna henne, men de slutade som vanligt med att jag somnade först i soffan och hon sen. De är så varmt och mysigt att ha henne på sig och somna =)

Jag sov i 2 omgångar i soffan under kvällen, var så trött.
Och de är inte fysiskt trött jag är utan psykiskt. Detta bråkande och tjatande med Elias gör att jag konstant känner mig helt slutkörd. De går liksom inte att prata med honom, för han springer bara iväg och slänger sig på golvet och grinar och skriker.
De går heller inte att gå upp med honom och prata för samma sak händer då. I bilen är de värst, då kan jag inte göra någonting, de går liksom inte att åka någonstans för att ha kul. För de slutar med att han har retat upp mig till bristningsgränsen innan vi kommit till Skene. ( 30 min hemifrån )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0