Dop förberedelser

Igår var Leya inte på sit bästa humör.
Jag som hade planerat att göra så mycket under dagen.

Jag fick fixat köttet till lunchen på morgonen och skurit de. Men sen var de kört. Leya ville inte ligga själv ett dugg.

Så Efter att farmor kommit och hämtat Liam och Bosse kom hem fick jag sätta igång. Koka all pastan, skära all sallad, städa golven, göra fyllningen till tårtorna. Tack Paula för hjälpen.

Sen fick jag städa toaletten och röja runt de sista.
Kl 23.30 var jag klar för dagen. Och då fick jag ändå inte upp borden så jag kunde lägga på pappersdukarna. Suck! Men de gick i ett. Och tyvärr var de ju fotboll på TV med så där hamnade ju alla medans jag sprang runt som en jojo överallt.

Gick upp 05.30 idag.

4 tårtor skall föras iordning, jordgubbar rensas och läggas på tårtorna. Idag måste även borden upp INNAN kyrkan. ALLT ska iordning NU

Så här har jag inte tid att sitta

Kommentarer
Postat av: Helen

Pelle och Bosse får hjälpa dig,kör med dom.
Vad duktig du är att fixa allt själv. Heja dig! Kram

2012-06-16 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0