Dåligt humör

Elias har vaknat på helt fel sida idag. Så då vågar jag inte ta med han och handla. Så jag får vänta tills Bosse kommer hem. Fan att EN unge ska styra över hela dagen. Jag blir galen. De innebär att jag inte kan göra något jag tänkt idag. Suck! Men men, inget att göra åt.

Elias gallskrek även här nere så att både Liam och Leya vaknade, så de blev lite kaos en stund. Bara för att han inte fick som han ville direkt. Nu när jag fick alla barnen klara någorlunda i tid och skulle gå ut retade Elias upp mig till bristningsgränsen så de får bli till att stanna hemma.

Nu när jag har lugnat mig och funderade på att ta oss iväg iaf så har Elias blivit så trött så han grinar så fort man säger något, vilket innebär att de kommer bli ett helvete i affären. Så nä, handling blir de inte.
Leya har somnat i våran säng och sover gott så jag kan inte ta mig iväg någonstans. Suck!

Liam är glad över att bara få vara ifred och ingen storebror som jagar eller skrämmer honom. ( Elias har fått välja att sitta STILLA och se på Tv eller gå upp på sitt rum ) Han behöver tagga ner till 100% om denna dagen ska gå att genomlida

Ja detta inlägg var inte possitivt ett dugg, men så ser min vardag ut. Iaf denna dagen. Vi har ju bra dagar med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0