2 dagar

Nu har jag i 2 dagar försökt tänka på vad jag stoppar i munnen. Och visst låter de enkelt att sluta med sockret?
Men fy sjutton vad svårt de är. Vill slå mig själv på fingrarna, men jag kan inte hålla mig borta helt. Men de har blivit MYCKET MINDRE dessa dagar iaf.Alltid något.

Ny dag idag, ny dag att försöka hålla mig borta.
Pasta, ris, potatis och bröd är iaf lättare. De har jag skippat. Grönsaker blir de istället. De är ju inte riktigt LCHF jag äter, en blandning av de och GI kanske? Min egna blandning. Men jag märker redan skilldnad i magen, alltså jag känner mig inte uppsvälld som jag gjorde innan. Så de är ju ett steg i rätt riktning

Kommentarer
Postat av: Emma Gotland

Jag äter också min egna lilla blandning. Ingen potatis, ris, pasta å så lite mjukt bröd som det går. Nästan inga kakor, godis chips m.m. Det går inte fort ner men det är skönt att ändra livsstil. Magen är som sagt inte lika uppblåst längre.

2012-06-27 @ 08:15:24
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

Det sägs att första veckan är den jobbigaste, jag hejjar på dig!

2012-06-27 @ 21:42:33
URL: http://majbebis08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0