14 Juni

Tidigt i morse kom Elias ner och sa att han hade råkat kissa ner sig. Han hann inte till toaletten. Så de var bara att gå och byta sängkläder och sen la han sig igen och jag med.
Leya som somnade kl 20 igår kväll vaknade inte förrän 04 i natt/ morse. Så i 8 timmar isträck.

Elias har vart ute nästan hela dagen. Lekt med kompisarna, lekt själv osv. Kommit in för mat bara. Liam har sovit 2 gånger under dagen. Han vaknade tidigt och ville lägga sig efter frukosten. De är de som är så skönt med helt lediga dagar, att man inte måste ha samma tider.

Helt ledig har inte jag vart. Har tvättat 3 maskiner tvätt, strykt Elias skjorta han ska ha på Lördag. Marinerat köttet till lunchen på lördag, städat övervåningen. Har säkert gjort mer som jag glömt nu. Jag har iaf grejat hela dagen med bara "vila" för maten och en kaffe paus. De är härligt att hålla igång när barnen är nöjda. Liam har hjälpt mig i tvättstugan och var förte tvättmaskinsvakt



Vi åkte och slängde återvinningen innan kvällsmaten. Och efter kvällsmaten var de dags för Liam att lägga sig. Elias fick stanna uppe en stund till. Leya fick ett skrikanfall. Vet inte riktigt vad orsaken var. Hon ville inte ha mat, hon skrek ännu mer när jag försökte ge henne mat. Hon skrek öven när jag häll henne. Tillslut åt hon lite och somnade gott i sin säng. Jag hann att duscha och de var underbart. Haha, är glad dem gånger jag hinner duscha innan de är så sent så jag inte orkar. =)

Nu ska jag lägga mig och få så mycket sömn som de går. Imorgon kommer vara en ganska hektisk dag tror jag. Massor som ska fixas inför Lördagen.
Så skriver jag inte så mycket i helgen så kommer de en jätte uppdatering efter =)
Ha de gott ni läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0