De går bra

Just nu flyter de på bra. Vet ju inte om de har hänt något på vågen, eftersom jag inte har någon våg, väger mig ju bara på bvc när jag ändå är där med Leya. Men de känns bra i kroppen. Nu har de gått en vecka, de 2 första dagarna kunde jag inte hålla mig borta. Men från i onsdags har de gått jätte bra. Inga gaser eller uppsvälld mage, bara de känns jätte skönt.
Maten är god, eftersom de är riktig mat jag äter. De är ju de godaste i en måltid jag äter, och lite mer av de bara =) De andra är ju bara bukfylla som jag mår dåligt av.
Om man blir bortbjuden på mat eller liknande så kommer jag äta "vanlig" mat. Man vill ju inte krångla till de för mycket. Men hemma och om vi går ut och äter så kommer jag hålla mig borta från kolisarna. Förutom grönsaker, de kommer jag tillåta mig att äta
 
Träningen. Fick ju hem min mini cirkel i Torsdags och var ju givetvis tvungen att testa den då. Fredagen blev de promenad, träning 15 min på mini cirkel och promenad igen.

Helgen har de fått bestå av vardags sysslorna. Hinner inte med riktigt då vi försöker hitta på saker tillsammans. Men idag söndag har jag och Elias rensat ogräs i rabatter och mellan plattorna på framsidan. De var bra träning, hihi. Samtidigt som jag försökte att hålla Leya på gott humör i vagnen ( som inte gillar vagnen om den står still ) Så de blev mycket upp och ner, tillslut stod jag och rev ogräs med en hand och gungade barnvagn med en.- Haha, dem som såg mi skrattade nog. Men vad sjuttsingen gör man inte? Jag vill ju ha de fint på framsidan och i trädgården =) Försöka hålla ordning på de så gott de går med barnen osv.
 
( Iren A, jag har inte glömt bort bilderna. Dem är tagna, ska bara... orka att sitta och få ihop de på datorn med )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0