Magsjuka

Ja nu var de Elias tur. Precis innan frukost satte de igång och håller fortfarande.

Jag har dåligt samvete för alla barnen. Jag kan inte vara med Elias för de andra vill också vara med mig och gallskriker om jag inte är med dem men jag behöver även vara med Elias.
De är inte lätt att vara liten och sjuk och jag vet själv hur liten och ensam man känner sig om man inte var någon hos sig.

Han får inte behålla någonting. Försöker få i han vatten och vätskeersättning men allt + lite till kommer upp. Han är helt vit i ansiktet och helt utslagen.
Pratade med 1177 men jag kan inte göra mer än vad jag gör. Blir han ännu sämre får vi åka in och han får dropp. Faaan vad allt känns pissigt just nu


Kommentarer
Postat av: Ruina - fyra barn under tre år

Kan han suga på is? Det funkade när jag var riktigt dålig en gång.

2012-12-05 @ 20:30:32
URL: http://ruina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0