Fredag

Bosse kom hem tidigt fån jobbet idag för vi skulle vara på banken på möte.
Pojkarna var hos farmor och Gert och sen mär vi kom tillbaka fikade vi.

Handlade på vägen hem och sen ånte jag och Elias till Ullared.
Hade lite små saker som sista minuten köp typ.

Hittade en julgrans matta och en duk till matsalsbordet. Har inte hittat dukar bredare än 140cm innan men nu så hittade jag en som var 150 cm.
Leya behövde även en overall för den hon har nu är för kort i benen. Dem hade bara en modell i hennes storlek kvar. Röd och svart med spöket laban. Ville haft en grå med snöflingor på men fanns bara förstora.
Måste hitta varma tossor till henne med, dem hon har nu blir hon kall om fötterna + att dem är rosa och passar inte ihop med overallen. Köpte ettnparnraggsockar till henne iaf.

Vi var inte hemma förrän 20.40 så Elias fick en macka och sen i säng.
Nu ska även jag lägga mig. Helt slut. Imorgon blir de Liseberg om vädret tillåter.

Natti natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0