Tidigt

Att vakna 03.30 mitt i natten och inte kunna somna om är INTE roligt. Ligga och vrida och vända sig ett par timmar gör att jag får ont i hela kroppen.
Men kl 05.15 var de ingen idé längre. Lika bra att gå upp ur sängen. Hade jag somnat då hade jag vart sjukt trött när kl ringer 06.30.

Så nu sitter jag här och tar en macka och Te. Förbereder mig för att resten av familjen ska vakna till liv =)

Dagens planer är att lämna Elias på dagis 9 och sen åker jag, Bosse och Liam ner till banken i Överlida för att skaffa våra nya bankkonton. Sen hem hämta Elias och åka och handla medans Bosse hämtar lastbailen i Stenungsund och fixar på kontoret.

Mer hinns nog inte med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0