På G?

Igår em/ kväll trode jag att något var på G. Men icke sa Nicke.
Vi var ute och spelade fotboll jag, Elias och Bosse ( Liam lullade runt ) gjorde lite försök till att springa, haha. Tur de inte var många ute som såg mig =)
Sen blev de en liten promenad innan barnen skulle vila sig och vi likaså =)

Sen påbörjade jag och älsklingen packning. Och vi fick packat 6-8 kartonger. Tappade räkningen. Men de var tunga saker som porslin och muggar glas osv. Så nu har vi bara uppsättning till familjen kvar i skåpen. Skönt att få gjort de tillsammans så jag slipper gå ner i källaren själv med de tunga kartongerna.

Sen upptäckte vi att vi skulle behöva mer kartonger, så jag och Elias åkte till biltema och införskaffade ännu flera. Och på väg ut från biltema började jag få riktigt ont i magen och de häll i sig ett tag. Tills jag satte mig ner i bilen och bara andades.
Sen var de samma sak igen när vi gick ur bilen för att hämta pizzan ( vi glömde bort tiden i allt packande så de skulle bli försent att fixa maten ) och sen lugnade de sig igen när jag satte mig och började när vi kom hem. Min förhoppning var ju att de skulle dra igång ordentligt istället men de avtog efter att barnen var lagda för natten och jag satte mig i soffan.

Jag och älsklingen hyrde en film från bredbands teven, för de fanns verkligen ingenting att titta på. Är så sällan han är hemma på en söndagskväll så de var rätt skönt att slippa ta läggningarna igår när jag hade så ont.

Hoppas dessa förvärkar har gjort någon verkan så att min bm kan göra en hinnsvepning i morgon när jag ska till henne. För nu vill jag verkligen få igång detta

5 dagar kvar till bf idag. Och 12 dagar kvar till flytten =)

Kommentarer
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Det är ju inte så konstigt om det börjar dra igång nu :-)

2012-04-16 @ 16:01:23
URL: http://ruina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0