Ork

Har inte orkat att ägna bloggen någon tid de senaste dagarna. Eller jo, de har jag väl egentligen på kvällen. Men jag har inte "vågat" skriva att vi har haft de bra här hemma. För de gånger jag har gjort de tidigare så har de blivit katastrof. Hehe
Men både Tisdag och Onsdag har vart bra dagar. Visst har de vart lite små tjaffs osv men de tillhör ju 3 årsåldern och de har jag inget emot ett dugg. De är normalt och de går att hantera.
De är de andra, utbrotten varje 15 min ca och gapandet och skrikandet och att han inte lyssnar som gör att jag inte står ut. För då går de inte att lunga honom eller prata med honom på hela dagen.

Men som sagt, 2 dagar har vi haft de jätte bra och de är ju de man ska fokusera på nu då =) Då känner man att de finns hopp om att de kan bli bra.

Idag ska jag försöka få lite ordning här hemma. Hoppas att min kropp vill samma sak när jag har lämnat Elias på dagis.
Bädda bebis sängen kanske? Och damma och dammsuga skulle jag behöva med. Plocka och donar gör jag lite varje dag så de är ok. Men den jäkla dammsugningen knäcker mig. Gud vad jag vill att bebis ska komma snart så jag kan göra dessa saker utan att kroppen ska ta stryk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0