Öppna Förskolan

Idag kom vi äntligen iväg till öppna förskolan. De är väl 3-4 veckor sedan vi var där senast. Jag har inte haft orken, eller så har vi vart sjuka. Men nu äntligen så "tvingade" jag mig själv till att gå dit =)

Liam tyckte att de var super kul och lekte för fullt. Idag serverades de påsklunch, så mysigt. Liam åt så de sprutade ur öronen. ÄNTLIGEN efter 3 veckor har han börjat så upp aptiten igen. Känns bra =)
Sen serverades de kladdkaka och grädde till efterrätt. Mumms =)
De var trevligt att träffa dem "gamla vanliga" på öppna förskolan och prata med dem. Sen har de tillkommit nya föräldrar som också var trevlig att träffa.
Gillar att utbyta tankar och erfarenheter med andra föräldrar. Få tips och råd osv. Kommer verkligen sakna denna grupp när vi flyttar.
Men kommer se till att åka upp nån Onsdag då och då så jag får träffa dem igen =)

Vid kl 13 åkte vi hem, lite i senaste laget, Liam var super trött och gnällig. Somnade direkt när vi kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0