Hmm

Den där hinnsvepningen gjorde ingen större nytta. Den skapade starkare sammandragningar men inget mer. Suck!
Har iaf ringt till bm nu på morgonen och pratat in på telefonsvararen så hon kan ringa upp mig när hon kan. Hon skulle se om hon kunde klämma in mig i em mellan 2 patienter och göra om den på nytt. Så får vi se. Annars får vi ju hoppas på att dem sätter igång mig på Måndag. Men de skulle verkligen underlätta om de satte igång innan helgen, då har jag helgen att vara på BB. Kommer bebis på måndag/ tisdag vet jag inte hur jag ska göra riktigt med dem andra barnen. Men men, hoppas de löser sig.

Just nu tar jag dag för dag. För jag orkar inte tänka på de som kommer längre fram. Nästa fredag ska vi skriva papper på huset och på lördagen flyttar vi. Och innan dess ska allt packas med. Jag blir stressad av bara tanken. Eftersom jag inte klarar att stå upp så länge och Liam som inte tillåter mig göra något annat än att bära runt på honom. Han har blivit så mammig så de är bara jag som gäller.

Igår kväll skulle pappa byta blöja poch ta på han pyjamas, gud som han skrek och grät och tittade bara på mig som om jag hade övergett honom.
Annars har de ju vart pappas pojk, jag har inte dugit när pappa har vart hemma. Vet inte om han känner på sig hur jag mår just nu, för de hade ju vart en förklaring. För jag mår piss av denna väntan, för mitt tålamod är helt på 0 nu.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vi gjorde med hinnsvepning. Men då var jag 9 dagar över tiden så vette tusan om det var den som gjorde det. Satte oavsett igång två dagar senare så kanske.



Klurigt det där med barnvakt. Vet inte alls vart jag ska lämna Casper. Tack o lov ett tag kvar. Men är mitt i semestertid så inte ens säkert folk är hemma då.



Och blir det en "favorit" i reprisförlossning tar det tid. Och då måste jag veta att Casper kan vara kvar där.



Det löser sig! Hoppas att det sätter igång snart för dig så du slipper vänta mer!!

2012-04-19 @ 08:45:29
URL: http://livetnerochupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0