Energi

Elias har så mycket energi så vi vet inte hur vi ska få ur han den. Han har möjligheter till lek och spel men de ska bara bråkas hela tiden.
Så förmiddagen idag har vi fått separera barnen. En på övervåningen och en på undervåningen och så har vi "bytt" barn. Jag har hållt mig på undervåningen och Bosse uppe. Så tråkigt när man måste sära dem. Men vad ska man göra? De funkar inte hel enkelt.

Elias sover ca 12 tim/ natt. Lite mindre kanske beroende på hur länge han ligger vaken innan han somnar, men han ligger så länge iaf.
Men när han vaknar på morgonen är han lika trött som när han la sig på kvällen. + att han sover 1-1½ tim på dagen. Iaf hemma.

Måste prata med bvc om detta när vi har flyttat. De känns inte normalt. Han tar inte tillvara på sömnen.

När barnen somnade på dagen idag passade jag på att fixa middagen. Lax och broccoli paj fick de bli idag. HHade glömt köpa potatis till laxen.

Bosse åkte runt 13 tiden, han hade mycket jobb idag, och Elias som sov alldeles för kort tid idag 40 min kom ner och åt lite mat. Han gillade verkligen pajen =)
Liam hoppas vi på att han sover ett par timmar till så han håller sig pigg iaf till 18 =)

Nu ska jag och Elias titta klart på dem pratande djuren på 4an och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0