Dagen med stort D

Idag är dagen med stord D.
Idag är dagen då bebis är färdigbakad i magen.
Idag är dagen som man räknat ner till.

Men jag tror inte på att bebisen kommer denna dagen.
Och jag tror inte bebisen kommer under morgon dagen.
MEN jag hoppas att läkaren på förlossningen bestämmer att han sätter igång mig på måndag när jag ska till honom på samtal. Jag HOPPAS han tar beslutet att sätta igång mig samma dag.

Mitt tålamod ligger snart på - och de är inte bra för varken mig, mina barn eller sambo. Och framförallt inte barnen eftersom dem inte fårstår. Jag och min sambo vet ju om VARFÖR och kan därför hantera de. Men jag tycker synd om barnen.
Och jag kan inte hur mycket jag än försöker och anstränger mig kontrollera de. ( Jag gör dem inte illa, men jag blir irriterad med blixtens hastighet )

Snart ska jag och Liam åka till Torp för att lämna in hjulen på vagnen som vi köpte igår, så att den är ok tills vi flyttar osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0