Aldrig mer

Ska aldrig mer skriva om att vi har de bra hemma. ALDRIG. SUCK!

Igår efter dagis började de igen, åt helvete med allt vad jag än försökte göra. Prata och förklara men de hjälpte inte. Utbrott efter utbrott hela eftermiddagen och efter maten var de så jävligt så jag fick slänga han i säng. Jag hatar verkligen dessa dagar, vill bara stänga in mig någonstans och försvinna för att inte komma tillbaka.

Och morgonen har nu gått i samma tecken, UTBROTT för att Liam vaknade tidigt. Som de för övrigt var han som väckte pga att han ropa och skrek här nere.
Så fort jag skulle gå upp och hämta Liam slängde sig Elias ner på golvet och skrek i högan sky och sa att jag inte fick hämta ner honom. Och fortsatte skrika.

Så de fick sluta med att jag BAR upp en 20kg pojke och stretade emot. Han fick vara på rummet medans Liam fick komma ner. Så trött på detta så de är inte sant.
Hoppas hoppas hoppas att de finns hjälp att få när vi flyttat ner. För jag står verkligen inte ut längre med dessa j**la utbrott så fort de inte blir som han vill.

Och de värsta är att E är expert på att "spela" så utåt mot andra kan han verka som världens goaste och gladaste kille utan några som helst bekymmer.

Är glad att de inte är bara mot mig som han beter sig som ett monster, för då hade man ju kunnat tro att de är jag som inte klarar någonting. Men eftersom han är sån här mot Bosse med som egentligen har ett väldigt bra tålamod så känns de lite lättare. De är INTE mig de är FEL på.


Kommentarer
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Man får hoppas att de som arbetar med barn vet om att barn ofta beter sig olika mot föräldrar och okända/utomstående, så att de inte bara avfärdar det med att "Men han är så snäll så.."

2012-04-13 @ 21:06:55
URL: http://ruina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0