Länge sedan

Nu har jag inte uppdaterat sedan julafton. Hmm

Mycket händer runt omkring. Men går inte in på detaljer. 
Lite positivt och lite negativt. 

Vi har hunnit ha Kalas för Theo som fyllde år på nyårsafton, och Liam som fyllde år 9 januari. 
Farmor, Gert och Hanna med barn kom förra söndagen på mat och firade. 

Jag har jobbat 5 dagar i rad nu, började i onsdags. I Lördags jobbade jag delad tur. 7-13 och 17-22

Så kalaset i lördags fick Bosse ordna så kom jag hem en stund innan de var dags att åka igen. Snön vräkte ner och jag tyckte inte alls att de var kul. 

Imorgon börjar skolan igen. Elias längtar efter skolan. Och jag längtar efter lite rutiner igen. 

Nu ska jag lägga mig (19.50) Haha men efter en lördag delad tur och söndag 7-14 är jag helt slut och Bosse har åkt på jobb ( inte mycket vi sett varandra i helgen ) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0