Förkylning

Alltså jag blir snart tokig. 
Jag har nu i 5 veckor vart konstant förkyld. Känns som jag snyter ut hjärnan snart. 
Sist jag var dålig så länge var sista tiden med Theo. 
Då var de andra gången jag hade bihåleinflammation ( ja, de gick att föda barn med bihåleinflammation, men fy sjutton för att ha lustgasen )
Första gången var nör jag var höggravid med Liam. 

Nu har jag hunnit med 2 omgångar med bihåleinflammationer. Gahh vad de gör ont i ansiktet. 

Theo är förkyld igen. 7 veckor nu. Nör man tror att de är lver så börjar de om. 
Leya har vart feberfri idag. Vilket gör att hon får gå till dagis imorgon. 
Liam vaknade med feber, men har vart pigg under dagen. 
Är han pigg imorgon fick han komma till dagis ändå, fast han inte vart feberfri en dag. 

Vi ska på ett möte i Göteborg. Och jag kan inte ställa in detta möte känner jag. Vi behöver diskutera Elias framtid. Hur ska vi bemöta honom när han kommer hem imorgon? Hur ska vi gå vidare? 

De är så mycket ? Just nu. Jag har ingen ork men jag måste. Jag har försökt samla kraft dessa dagar. Vi har bara strosat runt och tagit de som de kommer och de har gjort att jag har sparat på energin men ändå fått massa saker gjorda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0