Full rulle

Vissa veckor är verkligen fullbokade. Och denna är en av dem. 

Måndagen var dagis/ fritids stäng och jag och barnen var på Borås djurpark. 









Tisdag jobb och packning för Theo som sov hos farmor till onsdagen. 

Onsdagen började Liam och Leya 7. Jag och Elias var på BUP i Falkenberg. 

Och idag Torsdag, möte och handling. Och herregud vad folk beter sig i affären när de är mycket folk. Hade jag inte haft barn med mig hade jag fått ett antal utbrott. 
Folk ställde sina vagnar mitt i gången, gick iväg kom tillbaka och ställde vagnen på nytt ställe mitt i gången osv. Personal stod och packade upp sina vagnar överallt och de var omöjligt att gå runt. 

Men nu tänker jag inte handla mer denna kaotiska helg så nu tar vi de lugnt

En bonus bild på en trött kille efter handling




Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin djurpark det ser ut att vara!!

Svar: Ja den är jätte fin. Rekommenderas om ni åker uppåt. Fina lekplatser med
Livet på Marsvägen

2015-06-20 @ 20:10:49
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0