Tiden

Jag får inte tiden till att räcka till. De har jag inte fått de sista året egentligen men nu när jag även är borta på jobb märker jag av de tydligare. 

Nu är iaf städningen för advent klar ( dagen efter 1a advent) fönster putsade och gardiner och adventsljusstakar uppe. 

Idag har jag Theo hemma som har feber och är förkyld. Vi tar ikapp tiden lite denna dag. Tvättar undan, blir mycket bör man byter gardiner och sängkläder samtidigt 😜

Vi har tänt nummerljuset till frukosten

Mys

Nu ska vi åka till verkstaden med bussen. De skrapar och låter när jag svänger och bromsar sen däcken byttes   
Och till helgen ska jag och Elias åka på långtur så vi vill ha en fungerande bil. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0