Uppdate

Godmorgon Fredag. Lika soligt ute idag som igår. 

Theo är nu färdig inskolad. Så på måndag börjar han full tid. De har gått jätte bra denna veckan. Har lämnat han utan problem och han blir jätte glad när jag kommer och hämtar. 

Igår åkte jag till Skene för att köpa jord och täckbark. 
20säckar á 50kg/st lastade jag in i bussen. 
Sen ut med 20 säckar och tömde i rabatten. 
Och de räckte INTE!

Så när barnen hämtats så for vi iväg igen och köpte 19säckar till. Hon i kassan skrattade när hon så mig igen, hon som trode jag var galen nör jag köpte 20 säckar. Haha

Idag är de Fredag, fint väder och vi ska strax ut och greja. Alla barn är hemma då fritids/ dagis är stängt för kompetensutveckling. 
Jag behöver handla med, hm. Kanske börja med de innan man blir för sketen ute i landet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0