Arg

Alltså jag blir så arg när man inte får ha sina egna åsikter. 
Visst att Facebook är sociala medier osv. Men vad ger de rätten för andra att "klampa" på och "tillrättavisa"?

Jag delar min Facebook endast med "vänner" alltså de jag själv har valt att ha på min Facebook. 
De jag delar är sånt jag själv valt att dela. Om de inte är så att jag är taggad i inlägg. 
Delar man inte min åsikt i vad jag lägger ut så anser jag att man kan låta bli att lösa eller skriva. Att starta en diskussion på MIN fb sida anser inte jag är ok. 

Jag valde idag att ta bort en person från min fb sida då jag anser att de hen skrev var påhopp mot mig för att jag inte tycker som hen. 

Vi bor och lever i Sverige. Ett fritt land där man ska få ha sina egna åsikter. Men de gäller visst bara om man har åsikter innom "rätt" saker. Går man utanför blir man påhoppad. 

Nä sådana människor behöver inte jag i mitt liv

Behövde bara skriva av mig för just i detta nu är jag rätt arg

Kommentarer
Postat av: Lisa Karlberg

Förstår dig helt! Dessutom verkar fb ha blivit ett forum enbart för att dissa eller hylla Sverigedemokraterna. Och sedan klanka ner på de som tycker tvärtom.

2015-08-18 @ 09:31:22
URL: http://lamadjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0