BUP

Första mötet på BUP gick bra. 

Elias gick iväg med en av personerna och lekte. 

Jag stannade kvar och pratade med den andra. 
Vi gick igenom de mesta från Elias låg imagen fram till idag. 
Mycket känslor som kommer upp. 

Vi fick med blanketter att fylla i. 
Ett formulär om kommUnikation, hälsa, fritid osv.
Ett med olika påståenden kring Autism
Ett med olika påståenden kring ADHD. 

Att sitta och fylla i dessa tar tid, kräver stor koncentration av mig och de gäller att "vara med"
Jag har lite kvar innan jag kan skicka in de. 

Sen ska dem bedöma utifrån de vi berätta, formulären ( skolan får fylla inett med ) om de kommer behövas en utredning. Men hon sa att de verkar som de. 

Men de är tyvärr kö till utredningen. Så nån gång efter jul kan de kanske gå igång. 
Men huvudsaken just nu är att vi blir tagna på allvar känner jag. Ingen har gjort de innan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0