Fullbokad

Ok. Denna veckan är de mycket inbokat. Imorgon ska jag vara på uppstart möte på soc på förmiddagen och på em ska Liam till tandläkaren. Tisdag har jag 3 barn hemma vilket gör att de är fullt upp hela dagen och Onsdagen ska jag vara hos psykologen på förmiddagen. Torsdag lugnt och skönt, fika med Hanna och fredag 3 barn hemna hela dagen igen. 

Nu till mitt lilla dilemma. Eller ja, dilemma är de väl inte men. Leya har en jätte jobbig hosta, dagen har vart rätt lugn, men kvällen blev värre och värre, och nu medan jag satt och såg på tv lät de som hon skulle kräkas av hostan. 
Även Liam började hosta ikväll. 

Barnen har då dålig tajming när dem blir sjuka. Mötet med soc vill jag få gjort så jag vet vad som gäller där, vill inte skjuta upp de. Men måste ju om barnen är sjuka. Och psykologen har jag skjutitupp  sen i januari pga olika orsaker.  
Vi har ju klarat oss rätt bra i höst/ vinter med sjukdomar. Så detta kunde väl väntat ett par veckor. 
Jaja, bara att acceptera. Är man sjuk så är man, vad man än skulle gjort. 

Idag startade barnen morgonen kl 6. Zzz. Bosse gick upp med dem. 
Vi har hunnit med lek ute, promenad. De 2 små sov middag ute medan de andra sov inne. 
Sen var de ute lek igen innan farmor och Gert kom på lite fika. 
Tacos till middag och duschning av alla barn innan dem gick och la sig. 

Liam har gått upp några gånger och ropat på Elias. Vet inte om de vart någon dröm eller vad de är. Han har somnat om när jag gått med han in igen. 
Igår bytte vi rum på pojkarna så de kan även vara omställningen. 

Nu lägger jac mig, och hoppas barnen sover i natt och mår bättre imorgon. 
Natti natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0