Liten lämpe

Åh mammas lille kämpe. Magsjuka sen i lördags. Får inte behålla mycket mat. 

Kl 18 på söndagen bytte jag blöja på liten. 
Kl 14 på måndagen bytte jag nästa. Då hade han kissat jätte lite och de var orange färgat. Ringde 1177 som sa till mig att åka in till barn akuten direkt. 

Väl inne fick jag mata på med vätskeersättning och i 1,5 tim gick de jätte bra. Sen kom allt upp + lite till. Då bestämde sig läkaren för att lägga in honom för dropp. 

Så här ligger vi nu. Pappan hemma med dem andra och farmor kommer och tar dem imorgon. 

Mammas lille kämpe






Kommentarer
Postat av: Hanna

❤️ Hoppas han piggnar till snart!

2014-04-22 @ 06:30:42
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0