Jahaja lördag

En sån dag. 
Började med att vi var på dop till min brors son Erik. Jag var fadder.
Jätte mysigt och vips så gifte dem sig också. Super stort grattis till er. 

Min så kallade mamma var där med, men gick ganska bra då hon undvek mig mer ön vad jag undvek henne. 

Åkte hem, och efter ett tag kräks Leya i bilen. Stanna torka ur och sanera. Bosse satte sig med henne bak och var beredd med mugg och hon kräktes ett par gånger till. 
Theo kräktes han med, inte normalt för honom. 
Sen gav vi Elias en påse ifall om. Trots att han sa att han mådde bra. Och tur va ju de. I Överlida kräktes även han. 

Hemma och sanera barn och bilstolar. Theo kräks så fort han fick något i magen. 
Ringde 1177 som tyckte vi skulle åka in med han då han var slöare än normalt. 

Inne nu med han. Inget mer kräk. Ätit 110ml och fått behålla. Bajsat 2 gånger och sista bara slem och vatten. 

Jag mår ju dåligt så fort någon blir magsjuk i min omgivning. Och idag är inget undantag. Har katarr liknande smärtor i magen och de bränner. Får se hur de artar sig. 


Mammas lille kämpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0