Feber

I em när Theo vaknade från vilan tyckte jag han kändes varm. Och nu vid läggning hade han 38,2
Han är ordentligt förkyld, tät i näsan och hosta. Ögonen är röda och jag tycker så synd om honom. 

Nu vill jag att alla baskilusker ska försvinna. Leya är också snorig och Liam och Leya hostar fortfarande. 

Theo är inne på sin 5e förkylning på 3 månader. Han lyckas vara frisk 1-2 dagar innan de bryter ut på nytt. Tröttsamt.

Imorgon har jag inget planerat. Första dagen på 2 veckor. Gud vad jag ska njuta. Eller städa kanske, de skulle behövas


Febrig kille


 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi borde också städa... synd att det är så tråkigt bara!

2014-04-02 @ 18:42:27
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0