Lördag

Åh vad jag hade önskat mig en lugn Lördag idag.  Känner inte för bråk, skrik och tjaffs. 

Värken i min mage har kommit tillbaka med. På höger sida vid naveln. Hugger och ömmar och jag vill INTE vara med längre. Strålar liksom ner och även låren gör ont när de håller på.

Jag och dem små ska nu gå upp och rensa bland leksaker. Bussen till Vitryssland kommer snart hit och dem tar tacksamt emot kläder och leksaker till behövande. 
Har som de är nu 3 påsar med barnkläder och en med leksaker. Och mer kommer de bli när även övervåningen får sig ett röj. 

Pappa och Elias ska åka till Svenljunga till tippen med den gamla tvättmaskinen. 

Skulle vart till Skene på marknad också, men vet inte om jag klarar de med magen just nu. 
Får se om en stund hur de känns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0