Mm

Nu är tårtorna klara. Gjorde 2 olika varianter då jag upptäckte när jag skulle börja att de var gelatin ( gris ) i tårtmouserna. 

Första tårtan har jag chokladmousse och jordgubsmousse i lagren 
Och även bilarna på tårtan var de gelatin i. 


Andra tårtan har jag chokladpudding och vaniljkräm/ grädde i lagren . Och bara choklad på tårtan.


Så, nu ska jag lära mig att läsa ingredienserna redan i affären så jag inte ställs inför denna utmaning kvällen innan igen.

Har förberett godispåsar till barnen med



Nu är de bara resten kvar. Så jag går väl och fixar de då. 
25 personer kommer ( med oss räknade ) de var precis att vi fick ihop de med dukningen :-) tur inte alla kunde komma samma dag, då hade de blivit trångt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0