Vändning

Efter vilan idag var Elias jätte lugn. Han gick från sängen till soffan och la sig och såg på tv. Sa att han kände sig förkyld. 

Åt nästan ingen mat för han kände inte smaken och var inte hungrig. 

Jag och dem små röjde bland leksaker och plockade undan en del. Leya grabbade tag i 2 st som jag absolut inte fick röra, och ja, hon är riktigt bestämd lilla damen.

Passade på att bädda rent i Elias säng och damma med. 
Liam passade ju givetvis på att retas lite extra med Elias eftersom han låg och inte hade ork till så mycket. Vilket resulterade i att Elias blev ledsen och grät hela tiden. Jag tog undan Liam och sa till honom gång på gång. 

Kl 18 tog mitt tålamod slut och jag började göra barn iordning. Elias gick och la sig utan protest innan jag hann lägga dem små. Tog tempen på han och japp, 39.7 inte undra på hans lätta gråt attacker.  Alvedon fick de bli och sen la han sig igen. 

Så imorgon blir han hemma från dagis. Och jag får boka om barnmorskebesöket. Men de är ju sånt som kan hända när man har barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0