Torsdag



Fönsterputsning i köket. Men när jag var klar med de så hade jag fortfarande energi över så jag blrjade rensa och städa skåpen i köket med. 


Leya hjälpte givetvis också till, på sitt vis genom att plocka ur sopåtervinningen ;-)

Elias hjälpte mig att plocka fram saker som ramlat längst in i sopskåpet. 



Jag fattar inte hur jag fick plats med all bröte inne i skåpet. De på bilden var bara en del av allt, fick inte ens plats på bänken. Men nu är de röjt och fint i skåpet ( förhoppningsvis ett tag frammåt.


Skafferiet var nog värst. Men gammalt är slängt och ändå blev de ingen plats över. Jag säger då de, vad man köper på sig. 

Eftersom kag belammrat hela köksbordet med saker som ska sorteras så var de fullt. Så kvällsmaten fick intagas på golvet. 
Pojkarna tyckte de var kul. Leya var skeptisk till en början. Men sen funkade de 


Nu har jag bara överskåpen kvar i köket, den över diskbänken. Annars är de klart. 

Tänkte sätta upp julgardinerna i köket redan nu. De är ju inte långt kvar innan dem ska upp och de är ju nu jag grejar. + att de är så mycket som ska göras runt advent och jag klarar inte att göra allt på en gång. 

Så nu ska vi få upp julstämningen här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0