Torsdag

Ok, ingen bra dag. Så fort jag står upp mer än 5 min känns de som att kroppen ska gå av under magen. 

Fick iaf städat klart. Putsat Elias fönster och hängt upp gardiner. Städat vardagsrummet, gardinerna där kommer  upp när jag klarar de. 

Åkte och slängde all sopåtervinning efter dagis. Och de hade blivit 7 papperspåsar fulla sen jag började min rensning. Så de tig en stund. 

Sen till Överlida för att lösa in bingolotto vinster och triss vinster. 
Köpte då korv till barnen med. 

Men att ha med sig mina barn in i en kiosk/ affär går inte. Ska dem med in någon mer gång så får dem ha sele på sig. Iaf pojkarna. Leya kommer när jag säger till. 

Liam gick runt en hylla och hällde ut massa diskmedel på hyllan och golvet. Och Elias tjuvade godis ur en låda när vi skulle gå ut fast jag sa nej när han frågade mig innan. 
Erbjöd mig att betala för detta men de fick jag inte. Men kommer heller inte ta med mig dem dit igen. Som jag skämdes. 

De blev senare vila för barnen. Elias förstod nog att jag var arg, han höll sig på sitt rum. 

Bråk efter bråk på em/ kvällen. Gapoch  skrik.  
Energin och all lust försvann så de blev yoghurt och macka till kvällsmat. Fanns ingen ork att fixa mat. 

Pappa kom hem på kvällen med. Så barnen blir glada när dem vaknar. Elias träffade honom när han gick på toa så han vet om de.  

Hoppas på en betydligt bättre Fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0