Tandläkaren

Idag hade jag tandläkartid 7.45 så jag och Leya åkte dit efter att vi lämnat pojkarna på dagis.

Vi skulle förnya frisktandvårds avtalet. De skulle gjorts i September men av någon anledning så har jag inte fått någon kallelse. De var inte förrens jag upptäckte att dem inte drog några pengar som jag reagerade. 

Och eftersom jag är gravid kunde vi inte ta några kort utan dem får kalla mig igen till våren. 
Men dem gjorde undersökning och tog tandsten. Och hon kunde inte se några hål iaf. 
En inflammation i tandköttet som förhoppningsvis läker snabbt. 

Leya satt så snällt i vagnen och sa typ ingenting på 30 min. Sa HEJ dem gånger som jag satte mig upp och sköljde munnen. Mammas jätte duktiga tjej. 


Leya i väntrummet




Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad duktig hon är! Det hade min dotter aldrig klarat.

Var på BVC idag. Inte 10,6 kg, tyvärr. Och bara 79 cm. Men jag och hennes pappa är ju rätt korta vi med.

2013-11-13 @ 18:35:21
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Lisa

Japp, det är bara en spruta på 1,5-års kollen. Men det var dags för Siennas tredje hepatit-spruta, och eftersom det gick att få dem samma dag så passade vi på. :)

2013-11-13 @ 20:09:33
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0