Söndag

Efter vilan var Leya pigg en liten stund och försökte leka med sina bröder. De slutade dock i en jätte trött Leya som bara skrek och ville bli buren. 
Vi åt Tacos till middag idag eftersom pappan i familjen har tröttnat på vårt traditionella tacomys på fredagar. Han hade ju åkt till jobbet redan. 
Men Leya åt ingenting, drack lite saft bara. 

Pojkarna åt jätte bra. Och efter maten fixade vi chokladmuffins som kvälls fika


De visade sig att Leya hade 39,8 i temp. Så de blev alvedon och nässpray igen. Skruttan.
Ingen fika ville hon ha heller. Hon ville lägga sig, och när jag sa god natt och hoppas du är bättre imorgon så pekade hon på sitt öra och sa ajaj. Gosan, men hon somnade gott iaf.

Vi andra fikade och sen la sig Liam. Han var så trött så när han åt muffins satt han och gnuggade sig i ögonen. Tror han somnade precis när jag stängde dörren, för har inte hört ett ljud från han. 

Jag läste saga för Elias. Nicke Nyfiken på sjukhus. Elias började prata om min sjukhusvistelse när jag hade blindtarmsinflammation och när jag var på sjukhus när Leya föddes. Så "sagan" blev ganska lång. Sen pratade vi om när bebisen ska komma om att jag ska vara på sjukhus igen osv.
Han längtar tills bebisen är på utsidan så han kan pussa bebisen istället för magen :-)

Nu har jag kommit i säng. Nu ska man bara somna med, hur jag än ligger så värker fogarna. Kuddar överallt gör de jobbigt att vända sig, och vi ska inte tala pm smärtan att vända sig. Känner mig allt annat än utsövd när jag vaknar på morgonen pga allt uppvaknande av att vändas ig. 

Natti natt på er


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Mumsigt med chokladmuffins :)

2013-11-10 @ 22:33:43
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0