Sjukstuga

Elias har verkligen inte vart pigg idag. Han har legat i soffan nästan hela dagen. Gjort små försök till att hjälpa mig i tvättstugan ( han själv som ville ) och försökt leka med sina små syskon. Men de går bara typ 5 min och sen är han helt slut och lägger sig igen. 

1/2 macka 1/2 pannkaka har han fått i sig under hela dagen. Te och vatten har gått ner, men inte mer än så. 
Testade isglass i kväll men de gick inte ner alls. 
Alvedon har han fått för att dämpa smärtan. Han blir ju hemma imorgon med från dagis. 


Vet inte vad detta kan vara, massa röda prickar, nån enstaka vit. Tycker inte de ser ut som halsfluss. 
Men ringer vårdcentralen imorgon om de inte blivit lite bättre.

Liam har bitit Leya idag, jisses ett sånt märke de blev. Gillar inte hans utåt agerande med bitande. Leya gör de med, men biter bara för att markera och inte hårt. 



Jag skulle aldrig skrivit att jag inte hade ont i morse. 
Efter frukost och dusch fick jag så ont i hela höger sida av magen som strålade fram och ner. Riktigt obehagligt och ont. Typ som håll och ömmade massor. Fram var de kraftig mensvärk typ.

De släppte inte förrän på em efter 3 timmar liggandes på soffan. Försökte få tag på barnmorskan men hon ringde aldrig upp igen. 
Nu på em/ kvällen har de vart bra men ett otroligt tryck neråt, antagligen borrar bebis sig neråt.

Nu ska jag och Elias mysa framför teven innan han ska lägga sig. Ska man inte till dagis dagen efter får man ju vara uppe lite längre

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Stackaren :(
Jag kan göra ett eget inlägg om det senare ;)

2013-11-05 @ 13:14:37
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0