Prickar

I morse såg jag lite prickar vid Leyas högra öra. Tänkte de va så att hon rivit sig eller så men såg inte så ut. 
Sen vid badet såg jag några fler men svaga prickar. 

Efter vilan var där ÄNNU fler och nu över hela kroppen. Inga vätskefyllda, ännu iaf. 
Min första tanke var vattkoppor. Men så kom jag och tänka på att de är 1,5 vecka sedan vaccinationen för röda hund, mässling och påssjuka var. Så de kan ju vara bieffekterna därifrån. 

Får helt enkelt avvakta och se om de blir vätskefyllda eller inte. 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kanske höstblåsor? Har läst i flera bloggar om röda kliande utslag som tydligen är höstblåsor, har dock aldrig sett dem i verkligheten,

2013-11-18 @ 16:02:35
URL: http://naltabblovers.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0