Planering

Jag sitter och tänker lite på vad man ska köpa för julklappar till barnen. 
Till Elias har jag inga problem att hitta, en del är redan inköpt. 
Men till Liam och Leya tycker jag de är jätte svårt. Dem leker ju med samma som Elias. 
Gahh vad svårt. Sitter och kikar på nätet, för att få inspiration. Sen kommer jag kolla på Gekås såklart där man får ner priset mer. Men jag hittar ingenting. Förutom byggtillsatser till tågbanan och duplo. De är liksom de som de leks med mest här hemma just nu. 

Till bebisen har vi ju nästan allt klart nu. De är en mjuklift till syskonvagnen som behövs. Men har dragit mig för att köpa den då den kostar 895kr
Men nu när jag kikade runt på jollyroom.se såg jag att dem satt ner priset på en färg till 699kr
Så nu är den beställd

De var inte den färgen jag hade tänkt först, men nästan 200kr billigare. Gillar färgen, så kommer absolut vara nöjd. 

Är de någon som har förslag på julklappar till en snart 3 åring och en 1,5 åring?
Sen kommer vi ju till de "lilla" bekymret, Liam fyller ju 3 år i Januari med. Så någon födelsedagspresent skulle ju vara bra som förslag med. Haha.

De finns egentligen mängder jag vill ha till barnen. Men eftersom dem bara är här nere och leker så finns inte platsen. Elias rum är liksom fullt i alla leksaker.  Hmm 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har knappt gett julklappar till barnen när dom varit så små.. Inte förrän dom varit fyra och uppåt som dom förstått grejen! Så jag har bara köpt billiga saker för att dom ska ha något att öppna, alternativt kläder eller inredning till rummet, sådant som dom behöver helt enkelt. Annars kanske uteleksaker, typ pulka och snowracer kan vara något? eller som sagt, nya påslakan, nya gardiner... "nyttosaker".

Svar: De är så jag typ tänker också. Eftersom dem ändå leker med de Elias leker med. Men vill ju att dem ska få öppna paket med. Både Liam och Leya är så medvetna om Elias får paket
Anna-Lena´s liv

2013-11-06 @ 07:08:31
URL: http://hannabengtsson.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad svårt när man har så många att ta hänsyn till! Men lite "roliga" strumpor, nya nappar och pixieböcker är väl aldrig fel? Böcker i övrigt, tycker jag funkar till alla åldrar, och snart kan kanske ungarna läsa för varann!

Svar: Nappar använder ingen av barnen. Annars hade de vart en bra idé. Böcker har jag köpt åt Elias.
Anna-Lena´s liv

2013-11-06 @ 18:26:04
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0