Onsdag

Citodonen hjälpte inte så mycket mer än alvedon tyckte jag i natt. 

Elias stannade hemma från dagis, ingen feber på morgonen och ingen hosta i natt. Men ville vara hemma ändå. 

Åkte ner och lämnade Liam som vanligt. 

Jag och Elias satte oss med varsin mugg te och myste. Så fick han hosta igen, men inte torrhostan han hade igår utan slem hosta så han kan hosta upp ordentligt.

Precis när vi skulle sätta oss och äta frukost ringer dem från dagis om att Liam är hängig och lägger sig på golvet och somnar. Inte likt honom alls. 
Ingen feber, de hade dem kollat. 

Så jag åkte ner till dagis och hämtade honom, för dem skulle ju ut till skogen, och kan ju vara dumt om han lägger sig där.
De är en som ska hämta min bil strax med. Så de var ju bra att dem ringde innan de. För sen vet jag inte riktigt när jag får hem den igen. 

Väl hemma är de full fart på Liam. Så jag vet inte om de bara var så att han ville vara hemma för att storebror var hemma eller om de är något på G. Hostan har han ju, och har haft några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0