Onsdag morgon

Ajaj min kropp. Idag blir de en lugnare dag. Ingen städ stress för jag klarar inte en dag till nu. ( hoppas jag kan hålla de ) åka och slänga skräpet ska vi göra efter dagis. 

Elias har sjungit för mig på morgonen. Goa killen :-)
När man har barn och man är mitt upp i allt hela tiden hinner man inte riktigt tänka på sig själv. Så de var ju bra att sonen kommer ihåg när mamman fyller år ;-) 1 år närmare 30 :-)

-5 grader ute på morgonen, regnade igår. Ingen bra kombination. Båda bakdörrarna ( skjutdörrar ) hade frusit fast. Hjälpte inte att ha värmaren på och starta bilen innan. Så barnen fick klättra bak framifrån och även jag. Känner mig inte smidig för 5 öre för dessa gymnastiska övningar. Men tur att de är högt i tak i bilen.
Men nu är dem nere på dagis, glada över att ha fika med sig och dem ska ut i skogen. 

Jag sitter med en varm mugg te och försöker återfå värmen i fötterna. Har inte kommit mig iväg och fått köpt mig några vinterskor ännu. Men har beställt ett par som jag hoppas kommer hem idag. När barnen är sjuka blir jag så låst på veckorna så jag kommer ju inte iväg. Bra att internet finns då så man kan beställa hem, så slipper man trängas bland allt folk med :-)

Ha en bra Onsdag på er



Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis min fina vän!
30 blir vi aldrig...25 stannar vi vid hela livet;)
KRAM

2013-11-20 @ 10:42:58
Postat av: Lisa

Grattis! :)

2013-11-20 @ 19:01:29
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0