Onsdag

Herregud en sån dag. Ge mig kraft och styrka.

Liam är inte ett dugg sjuk. Har vart full fart på honom sen jag hämtade hem han från dagis. Jag gick till toaletten en kort stund medans barnen lekte. Och vad kommer jag ut till? 
Jo ett uthällt paket med makaroner i HELA trappan. Liam hade burit upp och hällt ut. Leya satt mitt i trappan överlycklig och knaprade makaroner. 
Kan ju säga dom så att jag blev trött. Sen har Liam bråkat och puttat Leya hela eftermiddagen, slagit henne och nypt henne. Skrik och bråk. 

Elias klarade inte av att Liam kom hem. Så från hans sida har de vart att bråka så mycket han orkat med Liam. Gapat och skrikit och tjatat. 

Jag är helt slut efter denna dagen. Huvudvärk från helvetet och fogarna som bara bråkar just nu. Längtar otroligt efter att bebis kommer ut så jag kan få bli mig själv igen. 
Jag har fått 2 utbrott idag ( på båda pojkarna ) som slutat med att tårarna sprutat. 

Känner lite oro för hur helgen kommer bli. På Lördag åker Bosse på julbord i Stenungsund och kommer inte hem, för på Söndag åker han och jobbar. Och kommer hem på Fredagen. Och dessutom är dagis stängt på måndagen. 
Så 2 dagar helt själv med barnen med all värk och bråkande kan bli intressant att se hur de blir. 
Just nu känns de skit, men de kan ju ( förhoppningsvis ) ändra sig innan dess. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0