Morgon

Igår kväll var jag så trött så ögonen sved. Så vid 21 la jag mig och somnade ganska så direkt. 
Vaknade 23.10 av att jag hade så ont, somnade och vaknade 01 igen. Lika ont, visste inte hur jag skulle ligga. 
Vid 03 gick jag upp och rörde på mig och la mig vid 03.30 igen. Somnade till men vaknade 05 och kunde inte somna om. Så störande. 
Är ju lika trött nu som när jag la mig. 

Idag måste jag till Gekås och handling de sista inför bebis ankomst, jul, Liams födelsedag och förbrukningsvaror. Allt för att underlätta när bebisen kommer. 
Känner mig inte peppad ett dugg inför detta men tvingar mig själv. 
Bosse kommer hem så han kan hämta pojkarna. Så de blir jag och Leya och vi ska ta de riktigt lugnt så vi inte missar någonting idag. 

Ha en bra Fredag på er alla


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Tråkigt med värk. Hoppas det gått över nu.

2013-11-29 @ 06:53:01
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0