Läkarbesök

Jag kom i tid till sjukhuset. Jag avskyr när man är i sista minuten. 

Men fick vänta på läkaren en stund, hon låg efter i sitt schema. 

Fick göra ett Ul som konstaterade att bebisen ligger med rumpan neråt. Hon föreslog vändningsförsök, och jag sa att jag inte tål bricanyen. Men hon skulle försöka utan och hoppas att de går ändå. Men kunde ju inte ha Leya med mig då, för de ska tas ctg kurva både före och efter.

Så jag får åka tillbaka imorgon igen. Och de var ingen idé att prata igångsättning innan vi vet om de går att vända. 
Så får vänta tills imorgon. 

Pojkarna får vara på dagis längre imorgon för dem räknade med att jag skulle vara klar i Borås vid 11.30-12.00 tiden. 

Hoppas Leya är lugn hos farmor imorgon. Denna lilla mammegris som inte vill vara hos varken farmor eller faster.
Hon är ju så van att vara med mig hela tiden. Hoppas de går över när hon börjar på dagis. För de känns lite jobbigt att lämna henne när man vet att hon inte vill.
Annat är de med pojkarna som verkligen vill iväg ibland. 

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

va tråkigt att du inte kunde ta det idag.
Jag har också mammagrisar här hemma som inte vill bli lämnade. Hos mina föräldrar går det bra, men helst ingen annanstans, speciellt inte hos Andres sida av familjen:/

2013-11-25 @ 13:29:00
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0