Hmm

Ok, jag kunde inte låta städningen vara. Och ja, jag ångrar de för nu skriker kroppen stopp. Men hallen är städad så de är ju skönt i sig. Nu är de vardagsrum och Elias rum kvar. Och Elias rum är enkelt för röjningen gjorde vi för ett par veckor sedan. Så de är bara vanlig städning med fönsterputsning och gardin byte. 

Så jag hoppas på att de blir klart imorgon ( om kroppen går med på de ) och sen är de golven på Fredag. Så är mellanplans storstädning klar. 

Övervåningen ska fixas nästa vecka, men de tar inte lång tid då vi inte har massa grejer där. Klädkammrarna röjer jag med jämna mellanrum när leksaker byts ut och kläder plockas fram och bort. 

Källaren får bli när de blir. För nästa vecka ska renoveringen av gillestugan påbörjas så jag lägger ingen stor energi där nere. Bara tvättstugan att hålla ordning på. 

Tack Hanna för avbrottet på förmiddagen, och tack för den fina lyktan och blomman Gun och Hanna. 

Hanna passade Leya medans jag hämtade pojkarna på dagis. Men Leya är mammig och hade inte alls gillat detta. Skruttunge. Men blev go och glad när vi kom hem igen. 

Idag blir de tidigt i säng. Hoppas på att kroppen får den vila den behöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0